Průběh hry: Hráč, který je na řadě, hází kostkou a nasazuje jednu figurku na dráhu a nebo posouvá figurky, které se již na dráze nalézají. Přitom může přeskakovat vlastní i cizí kameny. V případě, že je místo, na které chceme svou figurku posunout, již obsazeno soupeřovou kuželkou, vyhodit - vrátit do výchozího kruhu. Máme-li na dráze více kamenů, můžeme se rozhodovat, kterým potáhneme. Jde totiž o součást taktiky: buď doháníme soupeře, jehož kámen hodláme vyhodit nebo utíkáme před figurkami svých soupeřů, které nás ohrožují. Snažíme se, abychom dostali do hry pokud možno všechny čtyři kuželky, abychom se nejrychleji dostali k cíli. Kameny, které stojí ve startovním kruhu, se mohou dostat na dráhu teprve tehdy, padla-li nám "šestka".
Zvláštnosti vrhcábové kostky a číslice "6": Komu se podaří hodit šestku, má právo startovat s některou ze svých čtyř kuželek a má současně právo hod opakovat. Toto právo platí, když se nám podaří hodit šestku i podruhé. Stojí-li při startu na startovacím bodu dráhy (naší barvy) cizí figurka, může být vyhozena.
Vstup do cílového pole: Komu se podařilo oběhnout vlastními kuželkami celý okruh, může vstoupit do svého cílového pole. I tady však musíme respektovat čísla, která se nám podařilo hodit. Určuje-li nám vrhcábová kostka jedničku, můžeme postoupit jen o jeden bod. Totéž se týká dvojky a ostatních čísel. Vlastní kostky v poli můžeme ovšem přeskakovat . Do cizího cílového pole včak vstupovat nesmíme.
Konec hry: Hráč, jemuž se podařilo jako prvnímu obsadit vlastní cílové pole všemi čtyřmi kuželkami, vítězí. Ostatní hrají dále a umisťují se na dalších místech.
Hra obsahuje: 1 hrací desku, 1 kostku (v otočné kouli), 16 magnetických figurek ve čtyřech barvách, 1 návod
Diskuze
V této diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky